Koffies en surfinnnnn' 11.08 & 12.08

17 augustus 2017 - Arugam Bay Beach, Sri Lanka

De dag begon heerlijk met een chill ochtendje. Ik ging samen met een paar andere meiden het stadje in, op zoek naar een goed koffietje, wat hier in Sri Lanka best lastig is. Na onze heerlijke koffies hebben we een postkantoor opgezocht voor alle kaartjes. De tijd vloog en we moesten alweer terug om ons klaar te maken voor de reis van Ella naar Arugam Bay.

De volgende dag heb ik voor het eerst gesurft, suuuper vet! Ik was van te voren benieuwd of het mij überhaupt zou lukken om te staan op zo'n ding, maar al de 2e keer lukte het me om overeind te komen en de keren erna ging het ook best goed. Ik had nog wel even een bijna-doodervaring, wanneer ik kopje onder ging en onderwater naar lucht probeerde te happen. Hier moest ik dan ook even van bijkomen, maar ik herpakte me en de fun kon verder gaan. Wajooowww ik wil echt een keer op surfkamp, dit proeft naar meer!

Hierna gingen we nog even het stadje in voor souvenirtjes en kon ik hierna nog even heerlijk chillen in onze VILLA. We hebben, een soort van, villa voor onszelf waarbij we in onze achtertuin vergezeld worden door olifanten en een beek waar krokodillen chillen. Vanuit onze bedjes konden we uitkijken over de zee en sliep ik dus met een achtergrond geluid van klotsende golven en zeewind.

In de avond hebben we weer laat gegeten, dus zaten wij met knorrende magen aan tafel te wachten. Ondertussen zaten we te zenuwpezen om de verassing die we bedacht hadden voor Patrick, Sampath, TinTin en de chauffeur. We hadden shirtjes besteld, maar die waren nog niet klaar becossss srilanka-time en wij waren natuurlijk weer last minute met ons idee. Ze moesten opgehaald worden onder het eten zonder dat Patrick iets door zou hebben, het mag best een wondertje heten dat hij niets door heeft gehad want we waren overduidelijk onhandig aan het doen.

Na de curry's gingen we naar de beach party even verderop. Heerlijk om weer even te dansen en het werd een super gezellige avond.

1. Matthijs Tijl:
    18 augustus 2017
    Hoop dat er foto's zijn van het surfen!
  2. Oma renny:
    18 augustus 2017
    Leuk zo,n ervaring en dan nog even genieten van de laatste dagen!!!
  3. Luna:
    21 augustus 2017
    Hahhah zooooo'n leuk idee van het shirtje. En wat een fijn verhalen weer!! Omg die villlaaaaa